Melodifestivalen

 





Har legat vid teven fastklistrad framför melodifestivalen, hur bra som helst ju! haha, Anna som vann var sjukt duktig, hon är trots allt bara sjutton år och redan framgångsrik så det kommer att gå bra för den tjejen!
dock hoppades jag väl mest på att ola eller eric saade skulle vinna, dom hade sånna coola bidrag .. haha "manboy" osv .. sen måste jag ju tillägga att Dolph är ju en riktig man alltså herregud!! ;DD hah. säger bara de att nästa år ska jag och baby stå där i globen.

efter programmet bytte jag kanal till fyran och vad är det jag ser? jo BECK för jag vet inte vilken gång i ordningen. Först och främst kan man redan serien utan till eftersom dom har visat den tvåtusentjugotre gånger, sen är den ju typ 1000 år gammal. Kan dom inte komma med nåt nytt? hmm .. haha! jaja. ;((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0