The movie










hyrde en film med mig hem, som jag ska ligga & mysa till. önska verkligen att min babi var här,men det är han inte :(( .. saknar honom massvis!

iallafall bröllopsduellen verkade lockande så det fick bli den, den ser ju rätt hysterisk ut haha! iaf om man kollar på trailern. men det är kul för jag gillar sånna filmer!

tyckte så synd om min pappa, han hade varit snäll och köpt vindruvor tidigare idag till mig, men då låg det en död LARV PÅ, FATTAR NI?? jag höll på att få slag, haha! så jag sa åt honom att han får gå tillbaka med dom och kräva pengarna tillbaks för man ska ju knappast behöva betala för sånt där snusk!
anyway, mamma var söt och köpte nya.  nu ska jag mysa till filmen, hörs om en stund. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0