take this broken wings.




(denna låt påminner om roliga sommarnätter från i somras i sthlm. aww)

Har haft en underbar dag idag, var ju på anställningsintervju som gick huur bra som helst förutom att jag fick tunghäfta till slut, fick inte fram ett ord och hon trodde säkert att jag var dum i huvudet. haha! ne men hon sa att hon tyckte det gick jätte bra! well, haha typiskt mig ...

innan gjorde jag lite ärenden, sprang till banken och förde över 600 till min älskling för nattlinnet jag har beställt, det har kommit förresten dock ligger det i hammarby sjöstad i sthlm. sen gick jag en runda på stan, in på vila och provade kläder i säkert 30 min, haha. hade inte mycket att göra och det var trots allt en och en halvtimme kvar till intervjun. hittade en jätte fin stickad tröja där som jag bara måste ha! ahh.

sen gick jag till vivaldi och åt en supergod sallad, ALL BY MY SELF. ;((((( mobbad men man måste ju äta haha! kdhf.

jag och en till tjej som hette karin fick sitta och vänta i 60 minuter på att få komma in och bli intervjuade, herregud. vi satt och pratade lite löst, jätte trevlig tjej. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0