Godmorgon

Gud vad mina bloggläsare stiger, jätte kul! jag ska bli mycket bättre med egobilderna, i promise! ;DD haha.
Snart ska jag göra mitt hår, längtar såå mycket! just nu kör jag på en "repair" mitt hår har mått så dåligt på den senaste tiden så kände att det är dags att göra något åt det. Använder ju min super inpackning som bygger upp håret från start.

Jag vaknade faktiskt för inte så länge sen, klockan är kvart över ett redan haha! men jag sov sååå dåligt inatt, låg och vred och vände mig var minut förstår inte varför. Har precis kommit ut ur duschen och ska lägga mig & kolla lite på desperate housewives .. sen vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda men nånting blir det nog.
En klasskompis har fyllt år och ska firas på spicy ikväll, vet inte om jag orkar gå känner mig helt slut. yupyup det visar sig.

Just nu ligger jag här framför datorn och dricker min morgonsmoothie & läser bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0