folk som inte tål att andra har det bra.

åh herregud jag vet inte var jag ska börja.
varför gör du så här mot mig? vad i helsike har jag gjort dig? bara för att du mår dåligt så måste alla andra också må dåligt? vilket jag tycker är jävligt synd. vad är du för en människa egentligen?
bara för att jag gjorde så att endast vänner kan besöka min bilddagbok vilket betyder att du inte kan komm in så måste du genast komma med nått nytt och förstöra för mig.

jag bara undrar vilken verklighet lever du i egentligen? folk i din omgivning inkl din älskling drar sig undan, hur kommer det sig? håller man på som du gör så står man nog ensam kvar till slut, det är ingen som vill ha en sån som du till vän. uppenbarligen så är dom vänner du har likadana eller så har dom bara inte upptäckt vem du egentligen är. jag har verkligen försökt att bli din "vän" men nu när jag vet vem du är så har jag absolut inte den minsta lust.
jag trodde inte att du kunde sjunka så här lågt, det är tragiskt.

du kanske borde komma till underfund snart med att du inte kan få allt du vill ha.

och genom att vända dina kompisar emot mig .. alltså haha. vad får du ut av det? är du orolig att jag ska ta dom ifrån dig?
nu får inte jag ha med dom att göra precis som du sätter gränser emot din pojkvän (och andra vänner också kanske?)what the fuck? vill du själv leva ditt liv så? att alla andra sätter upp regler och gränser för dig? ne men då är det nog bäst att du slutar med det själv, för till slut är det ingen som orkar med dig. vad jag har hört så ser saker och ting inte så bra ut.

bara för att jag är lycklig och du olycklig så har inte du rätt att komma in i mitt liv och förstöra för mig. WOW jag förlorade en vän som jag träffat EN gång på en spelning och bara pratat med på bilddagboken lite kort, blev det för jobbigt för dig kanske? jag kommer aldrig att sjunka till din botten i vilket fall som helst. har du aldrig fått lära dig uttrycket "behandla andra som du själv vill bli behandlad" ? upperbarligen inte.

jag har inget emot dig, jag har alltid tyckt att du är en jätte fin tjej. 
men jag kan inte låta bli att tycka synd om dig.

lycka till i framtiden säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0