Andliga fenomen


Här sitter jag ensam ute i soffan och kollar på "ghost hunters" och hur knäpp är jag inte?? när jag vet hur rädd och hysterisk jag blir utav att titta på sånna program och ENDÅ utsätter jag mig för det?
jag måste vara störd eller nåt. haha! usch skulle kännas bättre om pappa var VAKEN åtminstonde men det är han inte .. bububu ;(((( om det ärnågot som verkligen skrämmer mig bortom stjärnorna så är det döden. fytusan, men nu ska vi inte tänka såå! :DD förut var jag hemma HELT själv och kollade på andarnas makt, tillslut blev jag så knäpp att jag trodde att det var spöken i hela huset så jag sprang ut därifrån och satt utanför vårat hus på en bänk tills mamma slutade jobba (vilket var 2 timmar senare,hahah!!) gud vad knäpp man är. 

men något jag verkligen inte kan förstå är hur folk kan bo kvar i deras hus som är hemsöka? jag skulle packa mina väskor och dra!! :))

kolla vilka snuskiga bilder jag hittade på google, ser precis ut som att något står i fönstrena ? ..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0